Redigering och skola

Kommentera
Igår började skolan igen efter lovet och jag har inte haft tid att spela som jag gjorde då.
 Men jag har spelat igenom uppdragen som kom i onsdags! Såå fin hoppbana, de andra uppdragen hade jag gjort några gånger innan. Men det är kul när det händer något nytt för alla!
 Wow SSO wow! 
Jag älskar att de gjort den så lång och med så många olika hindertyper! Sjukt bra gjort och enligt mig kan den få stanna för evigt!!
 
Idag har jag inte gjort mycket, bara sprungit runt hela ön och letat efter arkeologistenar.
 Kolla så duktigt! Jag hittade inte allt det idag, jag plockade ur och i lite från väskan. Men duktigt ändå tycker jag!
Jag har bytt häst tre gånger idag, det började med Moonwhisper, sedan blev det Diamondcry och innan jag avslutade bytte jag till Bravebeauty! Idag har alltså Stardancer fått vila. Men varför kan jag inte bestämma mig? Heh, ja.
 
Att redigera bilder är sjukt kul! Jag har blivit visad till en sida som heter Befunky där man kan redigera bilder. Det är lite tråkigt att de riktigt fina filtrena kostar pengar för att få tillgång till... Men jag gjorde en snabb och lätt redigering på en bild, den tog bara två minuter att göra.
Original:
 Efter snabb och inte avancerad redigering:
 Inte för att det blev fint, men det blev en stor skillnad iaf...
 
Nu ska jag njuta av två dagar ledigt innan skolan är och hemsöker mig igen, (jag går från 08.15 till 15.30 varje dag utom tisdag!)! 
Ha en bra helg!
 
Ciao!