Uppdatering!

Kommentera
Igår var det ju uppdatering, och det som kom har jag faktiskt längtat efter. Att leta regnbågar med pysslingen Chaun är kul! Inte för att jag är så bra på dethär med att fånga guldet, men ja... 
Jag tycker att det är roligt att han är kvar på Jorvik två veckor så att man hinner leta på alla platser han besöker och få alla belöningar. Jag är dock väldigt bra på att fånga "dåligt guld" som han säger, så jag har byggt på mitt matförråd bara i dag. Får levla mycket så att hästarna blir hungriga ofta...
I vilket fall, jag har lyckats få en tröja och en mask. Är inte jätteförsjust i maskerna men man ser lite småläskig och rolig ut i dem.
 Jag tog några bilder, inte så många men några.
 
Inte de finaste eller proffsigaste bilderna men det var folk överallt så det var lite svårt att hitta en bra plats. Innan jag började leta efter guldet red jag runt på min Lipizzaner och tog en bild så det blir många bilder i dethär inlägget!
 Ciao!