Spirit!

Kommentera
Så vad tycks om uppdateringen? Jag tycker att det var en bra tanke även om jag vet att jag kommer vara för lat för att göra ryktesuppdragen varje dag eller gång han dyker upp. Igår gjorde jag ett uppdrag när man skulle hjälpa Spirit som ville att man skulle rädda en kaninunge som kommit bort från sin mamma. Det var roligt när jag stod i Fort Pinta och läste i globalchatten och alla såg i chatten vart Spirit  var. Då rusade alla iväg mot Doyle´s kyrka (eller heter det kapell?!), inklusive jag, och började leta som galningar efter Spirit. Det var som sagt en kul idé!
 
SERIEN!!!!!!
Uppdateringen som var igår var ju typ i sammarbete med Netflix och Dreamworks, som har skapat en serie som är baserad på filmen Spirit- hästen från vildmarken, skulle jag tro. Igår började jag se på pilotavsnittet av serien och jag kan säga som så att det är en helt okej serie, det kommer inte bli min favoritserie men jag kommer se klart alla avsnitt!
Det var allt jag hade att säga idag!
 
Ciao!