Uppdatering mm.

Kommentera
Hej, hoppas ni mår bra!
Kolla vad fint det är på inloggningsskärmen! Höstrusk är det bästa vädret enligt mig, bara mysigt. Man får lite tillåtelse av sig själv att sitta inne och spela.
Jag har inte spelat jättemycket i veckan men åtminstone en kort stund om dagen. Utom i onsdags då jag inte kunde komma in för att det bara laddade hela tiden, i flera timmar. Men igår var jag inne och spelade i en och en halv timme med min kompis Ida Lightnose. 
 Vi var inne i grottan där huvuduppdragen var.
 
 Det är lite konstigt att de släpper in nya hästar i spelet när de inte har plats för dem. Det ser så tråkigt ut att de ska stå utanför stallet. :(
Alltså jag vill så gärna ha en av de nya hästarna som kom i onsdags. De var så söta, och jag uppskattade verkligen att de ändrade lite på animationerna hos araberna också! Corr har såå fina gångarter nu!
Jag hade dock ingen ny bild på honom... Finisen!
Ha en trevlig helg!
Ciao!