Den jorvikiska ponnyn, del 1!

Kommentera
Hej! Nu har det varit tomt ett tag här på bloggen och jag tyckte att det var dags för mig att prata om PONNYERNA! Jag tycker verkligen om dem och om ni av någon anledning missat videon så är den här:
Här kommer lite bilder från videon på de två söta ponnyerna som de visade.
Skäck-ponnyn är jättesöt, men FUXEN! Den är så söt och jag tror verkligen att jag kommer köpa den. Jag har t o m redan ett namn till den i så fall.
Alla gångarter verkar fina utom möjligtvis den näst-snabbaste galoppen. Men jag har ju inte sett den i spelet än, så jag har inte så många intryck av den.
Jag tycker att den lilla posen den gör är så charmig.😍
 Det här inlägget blev kort men jag tänkte mest att det bara skulle vara lite av mina tankar, innan ponnyerna faktiskt kommer. Jag tänker göra ett inlägg med bilder som jämför den gamla och nya modellen av ponnyerna och där jag tar med fler tankar om animationer och sådant. Jag har redan tagit bilder på den gamla modellen och jag antar att jag tar de andra bilderna imorgon när jag köpt en ponny. För jag antar att jag gör det, fuxen är som sagt jättesöt!!! Fast det kanske kommer någon annan som också är jättesöt...😊
Det kanske även kommer ett outfit-inlägg nästa vecka om jag har tid.
 Ciao!