Veckoinlägg v 17

Kommentera
Måndag
Idag har jag levlat lite och min fina Sienna har gått upp två levlar bara idag. Hon är alltså i level 12 och en halv nu! Snart klarlevlad..😊
Onsdag
Uppdateringen idag var bra, i alla fall den grejen med bilderna. Jag kommer inte vilja ändra min starthäst då jag och Diamondcry gjort allt tillsammans så som han ser ut nu. Men den nya bildfunktionen var smidig och jag kommer använda den mycket! Speciellt nu när man kan ändra tid på bilden.
Här är klockan typ 17 i verkligheten men det är midnattsljus! Väldigt bra uppdatering SSO!
 
Torsdag
Idag har jag varit inne en kort stund och tagit bilder till instagram och så har jag levlat en bana. Jag gillar verkligen uppdateringen som kom. Men jag kommer inte kunna spela och ta massor av bilder idag även om jag vill, det råkar komma skola emellan...😊 
Lördag
Idag kom min söta lilla Sienna upp i level 15!
 Yay! Hon är så söt när hon stegrar. Nu vet jag inte riktigt när jag kommer köpa en ny häst igen, men om det kommer någon ny söt Lusitano snart så kommer jag kanske köpa en till. Gångarterna var ju fina!
 Jag har redan nu tagit bilder till instagram för typ 2 veckor framåt för att det är en så bra bildfunktion.
Det har inte hänt något mer intressant i veckan som varit så det blir inget längre inlägg idag. 
 Ciao!